Aktuelt

Webinar - utredningsprosess 110 samarbeid

Salten Brann IKS gjennomfører webinar for kommuner i Nordland som del av prosessen hvor selskapet skal utrede framtidig organisering av 110-nødmeldetjenesten for brann i Nordland. 

Det planlegges med to helt like webinarer som gjennomføres fredag den 21. og 28. november. Møtene starter kl. 10:00. Kommunene velger selv hvilket webinar som passer best og hvem som skal delta fra kommunen. 

Selskapet holder en presentasjon om den kommende prosessen og svarer på spørsmål om denne i møtet. Fra selskapet stiller Daglig leder og brannsjef, Per Gunnar Pedersen, Avdelingsleder for 110-Nordland, John Harald Løkås og Daglig leder for Bedriftskompetanse AS, Kjetil Woje. 

Møtet vil bli tatt opp.

                       Webinar 28/11, kl. 1000

Brev til kommuner i Nordland - utredning av samarbeid om 110-tjenesten i Nordland.pdf (PDF, 236 kB)

Presentasjon til webinar den 21 og 28. november 2025 (PDF, 2 MB)

Artikkelliste